KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT LYSSNA PÅ EN BRA LÅT ENLIGT MIG DÅRÅÅ

jadu. igår tog jag spruta och idag gick jag hem för jag kände mig ensam i skolan för den var nästan tom. haha nej jag gick för att ja inte mådde bra. altså tack vare sprutan. konstig spruta det där.. halva skolan var hemma idag tror jag! Gick till vivo och köpte sibylla köörv och passade då på att träffa klara som också är sjuk. underbar tjej de där men det är också den där korven kan ja säga!! fast tror den hamnar på en tät andra plats efter klara.
ska lägga mig och läsa efter en hel dag framför tvn och en stund datorn. pappa har haft en djup diskussion med mig om att jag måste sitta mindre vid datorn och ja, jag ska väll lägga lite kål på att försöka fixa dee. allt jag hade och säga.
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0