jag och matilda ska faktiskt sälja pannkakor på falukalaset i vår

faaaan missade paradise hotel. men ser på so you think you can dans ist på femman tror ja de är. har pluggat so, med nöje för just nu är det så grymt intressant och roligt så ja gör det för jag tycker det är roligt. och för att jag måste. såklart. Det handlar om världen, you now växthuseffekten fattiga människor osv.
nu blir det lite sömn för min del och imorgon ska jag till skolan och äta pannkakor på hemkunskapen, längar't. på kvällen ska jag och kolla på min vackra matilda som ska gå modevisning på arenan. vi hörs allesammans!

Kommentarer
Postat av: tilda

fin du är äksling,<3<3 men du kom på att jag inte har nån kamera jävel. Mammas hade tydligen gått sönder, kan inte du ta med din???

2009-11-25 @ 22:37:59
URL: http://matildaromlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0