PACKA PLUGGA FIXA TRIXA MED EN IXA

hej! imorgon natt åker jag till österrike och jag längtar så sjukt mycket!!!!! idag hade jag spanska prov och det gick utmärkt! nu har jag sovit i någon timme och gjort matteläxan. tror jag ska börja packa, har bara packat alla slalomsaker så nu ska jag packa kläääääder och allt annat! ja kommer att ha med mej datorn till österrike och jag tror det är trådlöst bredband där.. MEN! jag ska inte bara roa mej där, jag ska skriva en hel svenska berättelse!!!!!!!!!! och jag vet inte ens vad den ska handla om... och så måste jag plugga so som fan. MEN! jag ska klara det!! thats it. imorgon åker jag ner till stan efter skolan och köper lite praktiska saker. behöves! och så måååååste jag skaffa ny musik till min mobil!!!!!!!ja blir gääälän.


fick denna bild av emma igår och den var nytagen! och precis där ska jag svänga så fiiint!!!! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: emmiiii

oh yeeah babyyy! me tooo :D:D:D <333333

2009-10-21 @ 23:24:38
URL: http://alexandranora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0