MUCH


min bloggning har varit = cero. jag har varit förvirrad oct tänkt på annat. så är det ganska mycket fortfarande. men kan ju berätta lite vad som händer i nu läget. Jag är fortfarande sjuk och var hemma idag. Jag har precis gjort en ''summer 09'' album och ska nu göra ett till (facebook). så söta kompisar jag har ser jag när jag kollar på bilder. Annars så är det inte mycket, kort tid tills jag åker till Österrike iallfall, det längtar jag till mycket. åka skidor är det bästa som finns! imorgon ska jag till skolan vare jag vill eller inte, måste få hjälp med matten tills provet på torsdag. håller också på att få ihop en duglig spellista, som ja skulle kunna lägga ut här på bloggen. nu ska jag äta mina bullar jag precis bakat. upp med hakan och ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

fett fin bild juu

2009-10-06 @ 21:16:01
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0