DRÖMKÅKEN

idag blev det en riktig tv dag. först kollade ja på drömkåken som gick på tv 1000 nordic, shit vad ja älskar den svenne filmen altså! så jävla rolig!! sen kollade ja ett tag på paris hiltons new bbf! de var ganska dåligt, men jag upptäkte att paris är faktiskt riktigt vacker. Sen kollade ja på bigest loser och det är ju också ganska dåligt.. kollade på jims värld? finns det något som heter så? ja men något sånt, de var sjukt roligt också och nyss tog ugly petty slut. nu ska ja kolla på mammas pojkar, lätt det vidrigaste idag. strippan är ju stöööörd. ush mår lite dåligt när jag kollar på det.. JA, det är vad jag gör just nu. och tänker fortsätta med det.

igår så var vi ju hos klara och det blev sjukt mycket och jag sprang mest runt som en yr höna. men det slutade okej. vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: emma

finaste felicia! <3

2009-10-11 @ 20:29:30
Postat av: (A)

mammasdöd, om jag vore du skulle jag lätt klippa lugg som på bilde igen!



så snygggg

2009-10-16 @ 02:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0