mmmmmarika gäst bloggar!

shuuuuuuuuee!!  Mmmmmmmmarrrree gäst bloggar :) jag å fellibelli bara chillar just nu för vi har faktiskt varit duktiga idag.. svårt att tro, jag vet ;) men det är sant,  det kanske tillåmed går bra för oss på spanska provet :) känns bra!
Nu ska jag kolla vad fellan har för fina bilder, kanske jag kan låna någon till min blogg..
chaoo!! <3

p.s man kanske ska säga något gulligt när man gäst bloggar, ja vet inte, men jag kan i alla fall säga att jag älskar dig fliiisan!! As mkt!  saknar tiderna då vi gick på lilla hälsingberg och lekte varje dag i skolan och där alla vikarier vi hade fick damp på oss bara för att vi hade kul i skolan den tiden.. men visst, vissa kastade till och med pennor på en, men så kan det ju vara ;)  haha..
vad jag menar är att livet var så mycket enklare förr..  Inga "lovetrubble" som det finns allderles för mycket av nu för tiden..
allt blir bra till slut flis, även om jag inte tror på kärlek så tror jag på det!
puss x*

Kommentarer
Postat av: FELICIA

hihi, sötnos älskar dej gumman. ja livet kommer nog bli bra en dag! men aldrig som förut, då var livet bra! shit vad jag längtar tillbaka!!! älskar dej<3

2009-10-19 @ 21:00:04
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Postat av: marika

jo, inget blir nånsin som förr.. men det kan ju inte bli sämre än vad det redan r. :P så de borde bara bli bättre ;)<3<3

2009-10-20 @ 17:24:04
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0