JEANETTE MAGNUSSON

JEANETTE MAGNUSSON
kära människa, den mest ärliga tjejen. stort hjärta. undra hur länge vi känt varandra, i tre eller fyra år. har bild på gamla datorn, sjukt söta var vi! vår vänskap har bara blivit bättre och bättre! vi träffades genom maja tibblin första gången, hemma hos maja. ni skulle äta middag och jag var med och du och sara sov kvar för vi hade så kul. vi var vakna hela natten, kommer faktiskt ihåg mycket av det, i vanligafall är ja typ senil men detta kommer jag tydligen ihåg! haha. men ja älskar den för den du är. jag älskar allt du berättar för mej. älskar allt jag lär mej av dej. haha, du och dina jävla bäck filmer! och så älskar jag din lillebror! så sjukt söt! och allt detta bra, plus en sak till! du är ju så grymt jävla snygg! haha. du ska vara lycklig för den du är sötnos! en så perfekt männsika! puss älskling!!!!!!!!!


HAHAH FUL BILD, MEN SÅ SÖT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0