moppefelicia!!!

tjena. skyndade allt vad jag orkade hem från skolan för matilda sa att mina pumpor ruttnat. har inte hänt så mycket mer idag. vart med sebbe idag ett tag och vi gjorde chokladbollar men dom dög inte åt han så han gjorde
egna. kom nyss hem, har varit med pappa och kollat moppe ute i sundborn. pappa är ganska ivrig om vi säger så! nu ska jag plugga, och gå och lägga mej till nio. men innan det så ska jag hinna skriva om en till kompis. får se vilken det blir! ha det bra! pussipuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta mej:D:D:D::D:D:D:D:D<3333333

föresten är bilden lite suddig, skulle du kunna ta lite bättre bilder// Trogen läsare /Marcus Eriksson

2009-09-03 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0