morrrron

hellllo allihopa
kvällen igår blev väldigt rolig! nog om det. bilder får ni inte se för dom var för fula. haha klara och jag är inne på mitt rum nu och hon sover typ och jag lyssnar på melissa horn, så fin hennes röst är. är ganska sliten. har nog inte så mycket kul att blogga om idag men vi får se. föresten, så tog jag egopic innan jag åkte igår! och dom ska ni få se kom jag på! haha det blir roligt.. här får ni en bra depp spellista som ja och sanna har fixat ihop.

http://open.spotify.com/user/swedenmusic/playlist/0uBhmlnPVZoaYZaosCAk7D


Kommentarer
Postat av: emmaaaa

känner att jag har varit lite lam när de gäller att kommentera och säger i skolan att jag ska göra de men blir det något? svar: nej.

fy skäms emmma!! men nu jävlar ska jag komma igång igen:D



puss på alla glada som bryr sig

2009-09-06 @ 13:28:18
Postat av: FELICIA

hahahaha gullunge

2009-09-06 @ 13:38:03
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0