så jävla bra att vara sjuk!

tjo, sitter här hemma för mej själv. men jag har verkligen inte tråkigt, för jag har ett liv, och det är farmville<3<3<3 väntar på att mina eggplants ska bli klara!

och så hörde jag postbilen komma runt halv tolv och då spran ja ut och ja! lyckan kom upp ur in mun och jag började skrika som en total galning! skolfotot hade kommit!!!!! ja öpnnade det och såg mej själv och då tog ja en springtur genom huset tre gånger! för jaaaaaaaaa! ja såg helt okej ut!!!!!!!!!!!!!! ja hoppade och skrek lite mer! åh vad jag blev lycklig! satt mej ner och spelade lite mer. snart är ja på level 8. och ja skaffade de igår, ja tycker iallafall ja är duktig! :)

mamma kom hem och hon hade köpt lunch på thsatsiki till mej. underbart, och så har ja ätit ben & jerry's! fast den är nu slut :(:(

nu ska jag ta hand om mina älskade plantor <3<3 hejdåå <3<3


sanna linus och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0