götetettettet

shit, mamma väkte mig och frågade hur länge jag sovit, jag kollade på klockan och klockan var sju! FYRA TIMMAR, haha. men mådde inge bättre när jag vaknade. tur att ibumentin finns, ska duscha snart sen sova mera. måste vara pigg till skolan imorgon.

saknar gothia väldigt mycket!<234567890

här väntade vi på att få gå in på invigningen på plan på fullsatt ullevi med över 52 000 människor.
när vi väl kom in och såg allt folk märkte man hur mäktigt det var. började gråta för att det var så jävla häftigt. vill mer än allt tillbaka, men falun är ju också jätte bra<3<3<3<3<3<3<3 not :'(


Kommentarer
Postat av: nora

ja tänker på de varje dag :'( fyfan.......

2009-09-08 @ 20:18:07
URL: http://alexandranora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0