GILLAR BILDEN

vill ha massor av snö!!!!!!!! kom igen nu dåråå!Å!Å!Å!ÅÅ!Å!
har precis varit och fikat med jenny och klara och det var skit kul! fick babbla av mig lite, det är det jag är bäst på. verkligen. åt en stor bulle som var super och varm chokkkoladee. imorgon ska vi göra lussebullar på hemkunskapen och tanken gör mig väääldigt glad!! hade lust att ta en outfit bild idag men jag har glömt bett klara att ta! attans.
nu ska jag gå, för jag måste leta tomtekläder tills fredag till nattcupen när vi ska vara tomtisar. jag har börjat fundera starkt på att vara pepparkaka????? hmm värt att kolla.. VI HÖRS PUSSIPUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

men eller hur! tycker snön ska komma nu på en gång, gärna någon meter sådär ;)

2009-12-04 @ 16:29:24
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0