lets party on the pyamas party!

HEEEJ!  nu är jag frisk! slutade med penselinet igår och mår bra nu!
imorgon fyller jag fjorton år och det känns verkligen inte som det, men ja tror och hoppas känslan kommer över natten! tror det inte kommer bli mycket paket, jag fick så mycket i julklapp och så önskar ja mej inget specielt, bara pengar.
nu ska jag städa och packa upp dagens köp på stan, det blev lite på gina och en del på wear it och en sen present till anna är nu köpt och en ny salva jag fick tips av m, som hon sa var skit bra! på lördag blir det pyamas party som jag och bästis kommer hålla i efter som hon också fyller år snart! ingen kan gissa hur kul det kommer bli.
hejdå alla gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0