juliaLUNDQVIST b(g)ästbloggar!

hej bloggen! Nu sitter jag här med felicia och hon provar mina kläder. haha :P  Idag har vi hyrt 2 filmer, och typ nyttat oss eftersom vi går på en diet nu hähä ;) butt u know, man måste ju ha en bra figur!  jaja.. hmmm... justia! jag och fellan ska till sthlm snart! om typ 2 veckor och då kmr min bror hem så vi ska hämta han på arlanda och hans kompisar men 2 dagar innan det ska vi till sthlm! iiiiiiiiiih älskar dig felicia! :D
och nu ska jag berätta för felicias trogna läsare nåt dem inte vet om felicia,
men jag vet dock inte vad jag ska säga för hemliz om hon? så nu skriver jag några om mig, woohoo! hahaha
visste du att...
jag har brutit av 2 tänder men dem är fixade helt nu?
jag kan inte gå på stan utan att köpa kläder? det går typ inte!
jag har basill skräck? 
jag har åkt buss typ 4 gånger i mitt liv?

okej det där var fett tråkigt att veta, men orkadååå
men här får ni världens bästa låt, http://glanz.diinoweb.com/files/loveofmylife.mp3   Älska mig inte för mkt nu! ;)
okej, det här var ett ganska onödigt inlägg :P Men jag suger på att blogga , haha  hejdå, pyss / juliaLUNDQVIST

hahaha, okej den bjuder jag på! typ hemma hoss felicia för 1.5 år sedan?

  

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaaaaaaaaaa

hallå funkar inte länken jag jag skrev? -.-

2009-07-27 @ 00:54:44
Postat av: Anonym

du åker buss varje dag till skolan?

2009-07-30 @ 17:20:14
Postat av: juliaLUNDQVIST

HAHAHAHAHAHAHA WTF? BUSS? OKEJ, ÅKTE MAX 2 GÅNGER I VINTRAS MED BELLA FÖR HON VILLE INTE SITTA MED BRITS BITCHAR SJÄLV SÅ SJÄLVKLART STÄLLDE JAG UPP :)

MEN BRA ATT DU ORKAR BRY DIG, TACKOTACK SÖTNOS! haha, tss!

2009-08-04 @ 01:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0