minnes bilder del 1 (tror de kommer en andra del)

ja som tänkte säga att ja har köpt nya jeans när ja precis kom på
att ja redan sagt det två gånger??
det var lite tråkigt tycker ja dårå...............

så nu har ja tänkt att visa minnes bilder från de mesta!!!!!!!
kul va?? :D:D

i höstas när jag var i österrike med alla underbara männsikor!!!!!!!!!!!!!
där har vi humor på ganska hög nivå!

denna kväll klippte jag min lugg, i påskas
haha ser lite kul ut på bilden
men jag ångrar inte den en sekund!

ååååh aroscupen förra sommaren, så otroligt roligt vi hade!
och björn! hade vart kul att träffa han också!
men om 11 dagar blir det gothia så ja tror de är chill!
 (klicka)
ååååh, jävla bästisar vi var, vilket gäng!!!!
systrar i klänning, något ja aldrig kommer glömma
vill få tillbaka oss fyra, mer än allt vill jag de<3
och det dära nummret?? 12723839 typ..
haha det var det nummret jag och marika hade kommit fram till att vi fyra var..
älskade julia marika sanna felicia<3

hahahaha, hur jag och sanna har sett ut en gång i tiden..
TACK OCH LOV GUD HAR VI KOMMIT ÖVER DET!

när jag och sanna hade med sig fika till lektion för vi skulle kolla på film
och så blev lektionen inställd, så vi satt oss och tröck i oss bullar på gården.
hahahaha

underbara tjejer som jag alltid har bredvid mej i backen!
erika malin jag och cp anna!!!!!!!!!!!<3
hahahahhahaha ser ni vem som är i bakgrunden???

älskade bild, den väcker så sjukt mycket grejer känner jag!
ååååh minnen<3<3

hahahaha det var då du inte hade någon bh och var orolig att de skulle se stört ut!
men de gör de aldrig gumman, för du har världens snyggaste bröst! :D:D:D
så, nu vet alla de! killar, de är bara att försöka få hon! ;)
älskar dej älskling<3<3

österrike, sölden!!!!!!!!!!
 (klicka för fan, han är en snygging!!!)
haha viktor, martin och jag
viktor började ragga ganska hårt på mej,
detta är bilder från 2007 när vi var i österrike, haha martin är också väldigt söööt
men erkänn att viktor är snygg??? synd att ja bara var tolv och ja inte fattade att ja skulle strulat sönder han!!!!!!

och så har vi en bild sen julas typ, jag lisa och nora
hihi sötisar vi är!!!!!!!!!! :D

hejdå, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: tildis

hhahahaha strulat sönder!!

älska sannas blåa slingor <<33333333333333333

2009-07-02 @ 01:18:57
URL: http://matildaromlin.blogg.se/
Postat av: jullan

guuud jag saknar oss 4...

systrar i klänning, never forget.

jag älskar dig, jag älskar er <3

2009-07-02 @ 13:15:01
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/
Postat av: carååååline :)

det kan väll inte bara vara jag som verkligen älskar sannas blåa slingor!

2009-07-02 @ 13:58:09
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0