CAROLINE LINDQVIST

hon är som en jätte stor bebis!! om ni känner hon vet ni hur len hon är!! till och med på rumpan!!!! :D:D haha. jag har alltid älskat att webba med caroline, speciellt när jag var emo (ett liten punk-tid jag hade när jag gick i femman har nu vi börjat kalla emo-tid, hehe.) satt där och såg ful ut till sannas friidrottskompis som jag inte ens kände. haha ja var ju fan knäpp. du är den flummigaste jag känner, så otroligt cp och skrattig. ja och matilda brukar skratta åt dej, lärde känna dej bättre och bättre från sjuan. och nu är du en av dom bästa! har alltid pengar på kortet, och det är något jag och tilda hatar! haha. carro bara köper och köper medans jag och tilda sörjer över våra tragiska liv. haha. nej men ärligt! jag behöver dej i mitt liv, du får en att skratta och sånna behövs verkligen och så kan man prata med dej om allt och det är också väldigt viktigt!! älskar bilden på carro, hon gör den dära minen imellan åt och den är så fantastiskt wacker!!!! och så jag och tilda..igga oss


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindqvist

Så vacker bild.

åh sakna emo tiden med dig!

''shue vill du se mig i webb jag är emo''

Hahaha jag älskar dig felicia du är underbar!

2009-09-30 @ 14:19:23
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0